sverige sverige

Nu är jag hemma igen, har inte kunnat skriva för jag har en del andra saker att styra med :)


Resan hem gick bra, men det tog en jävla tid. Snurrade inne i oslo en säkert två timmar innan vi fann en väg ut!
Oslo centralstation är inget ställe jag vill hänga på igen. Fan vilket skabb, tror till och med att jag skymtade en glädjeflicka mitt uppe i alla påsk stress och flockar med japaner. För det fanns det gott om i olso !! Haha ! Annars gick allt bra, när vi kom över till sverige igen så stannade vi i ett mini Askersund, årjeg. Helt underbart mysigt. Kullerstensrondeller hade dom . Jag ska packa min väska och resa dit. För en kort stund iaf :) Hehe !

Sen efter sex timmar effektiv körning så var jag hemma i mitt Askersund igen. Helt otroligt vad vackert det är . Åkte ut till mamma och stog och tjatade med henne ett tag. Sen knatade jag upp till Jillijillan :)


Idag kommer svärfar och svärmor Gustavsson hit. Så jag har för avsikt att hålla mig undan, har planer på att fara ner till Lotta och dumpa lite grejer säkert sitta och tjöta med henne en timme eller två. Sen ikväll var det prat om te i trekantspåsar utan äpplepaj inne hons Herr och fru Olshammar. Det kommer nog bli najs som fan!

Jag kan ju även nämna att far min har kört sönder bilen :( Så jag är relativt handikappad nu.. Känns verkligen hur beroende jag var av bilen. Men nu får jag glida med stil iaf :)
Funderar på att köpa mig en 855 efter sommarn. Begrip vad mycket saker jag får plats med ?
Om jag har hundbur därbak så kan det ju tilloch med räknas som fyllecell ! Underbart !


En sak till , jag klarar inte av denhär datorn, eller det är mer tangentbordet jag har lite problem med. Helt annorlunda från den bärbara. Måste införskaffa mig en bärbar dirr :)

Kommentarer
Postat av: Jill

Haha! Det tog inte två timmar ut ur Oslo :P

2009-06-11 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0