Vilken vecka !

Första veckan home in my Askersund har vart sjuk. Jag har farit och flängt över hela länet, behaga er med mitt eviga tjötande och mitt överkonsumerande av kaffe. 
Som min gode vän Victor sa ; Vi skulle kunna göra slut på hela colombias kaffeindustri.
Ibland så tror jag fan det är så !

I fredags körde jag runt på folk. Måste ju hålla er över ytan igen ! Gick bra, så fort alla var på plats och emmelie med fingret hade lungnat ner sig! Det var en jävulsk kväll, men jag kände mig som hemma. I mina vanliga helgrutiner. Blev sent som vanligt.. 4 halv 5 var jag hemma och i säng. och i tryggt förvar !

I lördags masade jag mig upp vid 8 snåret och åkte till milan och kolade lite. Vart svart i hela näsan och hela svaljet! känns fortfarande som jag tuggar sand ! Jag lagade även maten till alla kolargubbarna, det var så populärt så ! Haha
På kvällen var jag katt och husvakt åt Jillan :) Körde och hämtade även min syster som skulle ut på fylleslag ! Hehe !

Idag blev det att åka upp och laga mat till kolargubbarna igen. Kassler och poteter fick dom! Och det slank allt ner !! Haha ! Erika och barnen var även med så jag har underhålligt dom helaste dan med. Det tog på krafterna så nu är jag utmattat och uttorkad. Haha Senare idag kanske det blir att ta min familjevolo och åka och hälsa på maria och bebis och snacka en massa skit. Som på den gamle hode tiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0