geilo , 11, 59

hejhopp




idag har vart en relativt lung dag. vaknade vid halv 6 med yvn på bøttvolym, stængde av och somnade om. gick upp vid nio satte på tvn , kollade tvshop , mitt nya favoritprogram :D NOT
diskar lite .. OCH TVFANSKAPET går sønder. kænde att jag ville ta mitt liv en stund eftersom tv ær min familj och min væn. bestæmde mig før att iden var sæmst och gick och trænade ist.


Kækade luch , kylling och macka. før ni førstår hær i norge begriper dom inte att man æter mackor till frukost och mat till lunch. så min kost består på mackor och vatten och lite popcorn.


ikæll blir det att jobba, texmexbuffe. skønt, buffe ær fan det smidigaste som någonsin hænt denne værld !



- FRID

jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0