geilo 14.53

ännu en dag på bardola avklarad. förövring den slöaste sen jag kom .. '
börja göra lite culi sen kommer daniel och ropar ; nu ska vi ha paus svensken ! jag förljer livligt efter med en kaffekopp i högsta hugg. har nämligen precis lärt mig dricka kaffet i norge , det är svagt men får duga.
men iaf , innan jag hann sätta mig och börja dricka mitt älskade kaffe skriker han ; svensken nu ska vi spela pngis. pausen var ca en timme lång och bestod av pings. jag var värdelös. haha som på alla andra sporter !


jag har inte uträttat så mycket som ett dritt idag. menst sprungit mellan köket och konditoriet och snackat med grannen jempa :)  eller förresten nått har jag ju gjort , äpplechips. inte så värst givande men ändå ett stordåd.
jag fick även höra att jag var en jente som var flink på att jobba, det värmde lite efersom det kom från min bittra fiende janoalv !


nu sitter jag bara och bävar för att min nya granne , den lite lätt märkliga från holland, ska komma och fråga om jag kan fixa hennes internet.. det är ju tur att jag ahr blitt förvarnad iaf. det är bara låsa alla dörrar och dra för alla gardiner !
det är det ända rätta !


jajust det , ajg och sara pratade om min skadefria tid i köket. ni förstår jag brukar alltid bränna mig eller skära mig. men det hade jag inte gjort under hela min tid i norge. så idag skärde jag mig. på OVENSIDAN HANDEN ! helt sjukt , jag skulle vilja vet a hur det egenligen gick till ! men jävlar så onte det gör!

´                                                                             
sopsäcksåkningen igår resulterade i blåöga och rumpont. för alla utom mig ! haha ibland ska man ju ha tur. men nästa gång är det antagligen min tur ! hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0