GEILO 18.57

dum dummaere jag

idag är det onsdag är ledig , ett stort plus i mitt liv just nu är att det är plusgrader. det är det bästa :D

minus är att jag fått en ny granne - hon är från Holland. hon verkar vara en lite annorlunda männsika. förut idag stod hon utanför mitt fönster och fotograferade. en åkte hon fram och tillbaka på en spark. hon ser lite ut som ett av särbarnen på våran skola. hon ska tydligen jobba på tvätten på hotellet. jag kan ju bara hoppas att jag slipper bekanta mig med henne närmare.

idag erkände sara, den idioten, att hennes mamma hade frågat om jag ville ha gevaliakaffet hon hade haft med sig. och sara idot säger nej. jag har vart suger på gevalia kaffe i snart två veckor och sara visste om det. sålite besviken vart jag. men det gör inget egentligen , bara ett beroende mindre. så egentigen borde jag tacka henne. men det skiter jag nog i. haha.


jo jag glömde berätta den stora newflashen jag får besök inatt. av lollo, jonas, runken och parik :D det kommer bli kjempegreit :D plus att jag ska ut med gänget och ta mig en stänkare så jag är i fin form  när mina besökare anländer :D


nej nu ahr jag skrivit aldeles lång så nu skiter jag i dethär , hade !


-FRID


Kommentarer
Postat av: Jill

Din stackars krake! Får du inget riktigt kaffe? :P

2009-03-09 @ 00:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0