geilo 20.51

geilo känns mer eller mindre som mitt hem nu. pratade med mamma idag på luren oc dom vill ju komma upp. men jag fick inte fram något annat än nej .. nej mamma det är ingen bra ide. det är nog inte det. jag tror bara hemlängtan som smygit sig på som en förkylning bara bli värre och värre. jävlar vad jag längtar ´hem. jag längtar till och med efter tjat.



newsflash ; jag fick en inneboende igår , jolinne :D det känns mäskligt att det är någon som flyttar in hos mig. det är ju mitt hem. min lägenhet. fast jag kan vell dela med mig , det är vell så sora barn gör. jag är ju egentligen vuxen nu. men det är ju inget man vill prata högt om.



till er där hemma , ni är bra miffade, nästan jämt , ni håller aldrig sams och träter bara på varandra. ibland vill jag bara sälja er.
men jag saknar er.



- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0