ursäkta geilo för mitt uppförande

pissjävla dag.


har sovit bort hela dagen nästan, har mått pissdåligt i helaste kroppen. bläääh !
och jolinne har irriterat mig hela dagen, jag vet inte varför. antar att det är för att jag inte är van att ha någon bo hos mig. just nu känns det bara som att vi har ett pyamasparty som gått lite överstyr.

idag har det vart kanonfint väder så något posetivt. jolinne tvingade ut mig på en promenad för att bota mitt piss humör .. det hjälpe inte. men det gjorde choklad och ipren <3



har för övrigt tvättdag idag .. suger lika hårt som vanligt !!

ikväll sak vi fira ! HUNDRA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN :D blev ju ingen träning för min del idag men en öl ska nog gå ner :)



tillsist , v.j jag ber om ursäkt om jag gjorde dig upprörd igår. jag vill inget annat än att vara med dig just nu och bara få dig på andra tankar. men tyvärr kan jag inte. jag vill komma hem och bara krama dig. jag saknar och älskar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0