geilo 14.52

hej alla mest mamma och eva lotta lehman som jag hoppas läser troget i min blogg. jag postade ditt brev det första jag gjorde i morse :D så snart kommer det nog till dig :D jag väntar på mitt marabouluktade vykort.


kom precis in efter en förbenat lång promenad som lede oss tvårs över hela geilo. vi gick vilse ett par tre flera gånger men till sist hittade vi alla våra staioner . ica och expert. kikade även runt på resten av geilocentrum, en bokhandel, vinmonopolet och en hälsokostaffär. även fast byn är liten så är det inte det lättaste att hitta här omkring. för norge, norskarna mest är helt värdelösa på att skylta. men jag är ju bara gäst i detta land så vad har jag att klag på egentligen. man ska ju vara glad att man kan resa vart man vill och hur som helst egentligen. typ på ett ungefär iaf.
nu är det slut på norgedelen i bloggen.


jag lyssnade på V.J låt idag. det är inte den första han gjort men den första jag fått chansen att höra. och gott folk prisa denne lille gutt. du är så otroligt dukig. om du vill kan du bli något stort, det är ju bara du som hindrar dig själv. du är en principens man och jag är stolt över att vara din vän. jag hoppas jag är en principens kvinna hoppas jag. en gång kallade lovisa mig för principfitta, det kan ju vara något bra eftersom det är hon som säger det. jag vill hålla på mina principer iaf.


i morgon är det hundra dagar kvar tills studenten och jag & sara har planerat ut en liten plan för dagen som ska firas stort här på geilo. först när hon slutar ska vi träna minst en timme , haha, sen ska vi duscha och basta. geilospa som sara kallar det för sen ska vi gå tillbaka till min 7rummare som jag kallar det och kolla på sykehuset och dricka varsin öl. eftersom båda har förstavakt i morgon. Jolinn är troligtsvis med på våran ide, mer tveksamt är det med vickan den lilla pessimisten.  

Kommentarer
Postat av: Frank

På tal om studenten, vi fick våra studentmössor idag :D

2009-02-25 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0