10

Jarå , det kom en dag idag med. Jobbigt har det inte vart, mer påfrestande att leva i ovisshet.

Jag fick en underståte idag. Helt efterbliven , men han var ju bara femton år. Vad hade jag engentligen väntat mig ? En go glad pratsam kille som hade en liten snutt för måga att ta ett eget initatviv kanse ? Men det var tydligen aldeles för mycket att begära av en pojke på femton år.

Min andre hälf här på Geilo. Han som har rätten att slå mig i huvet och slänga mig i snön när jag tycker allt för mycket synd om mig själv har rakat av sig håret. Helt borta är det, han blona lite pojkiga kalufs. Nu ser han mer ut som en nynatzi, vilket är väldigt skrämmande.


Ikväll blire att käka på sofias , det ska bli jävligt najs att inte äta personalmaten wooohooo :)


hade
allt för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0