14

en dag närmare mamma scans och lola.

Fri idag med, slött. Vet inte varför jag är vaken nu. Kan bero på att jag missade utgången igår och somnade vid halv 11 ? Kanske det kanske. Annar är det vara min hjärna som tycker att jag ska aktivera mig lite idag, men jag säger bestämt ifrån.

Ska jag berätta nått komiskt eller ? Igår var blondinbella på tv. I NORGE. Haha, jag har aldrig sett en så komisk människa. Att höra människans röst vetni, helt sjukt. Hon lät helt urblåst och blev aldeles ställd av reporterns frågor.
Och jag som gillar när det går dåligt för folk som har mycket framgång, jag var ju helt lycklig. Jag satt i min sönderfestade soffa och skrattade nästan så att tårarna rann. Nästan.


allt för nu

-FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0