15

Onsdag , min fria dag . Idag ska jag inte aktivera mig för fem öre. Jag ska gå på toa vid behov.  Äta vid fem. Annars inget. Ingen promenad, ingen shopping ingen stress. Bara vara, spela bobban för hela solly. Tjata med Jol som nästan övergett mig för Lisbeth Salander. Känns ju sådär. Men jag får vell snart tillbaka henne.


I morse när jag vakande vid tio, tänkte jag ; nej jag ska sova ända tills lunchen. Och det gjorde jag, exakt till 11.54. Så det blev stress som fan att pallra sig upp till hotellet för att få nån mat. HUA !

Men hööreni håll ut , för snart, jävligt snart är jag hemma. Jag ska styra upp era liv som ni tydligen satt på hold. Jag ska lösa era fisiga problem. Men låt mig komma hem i frid först.
Att bero på att komma hem, jag blir hämtad i Oslo, hur jävla najs är inte det ? Jo det ska jag tala om för er. Jag har ca 90 kg väskaor att släpa på det det är lir som fan ! wohooooow !


Nej ni, nu ska jag rocka lite reo soeedwagon och stirra på Jol.

Allt för nu
- FRID


Kommentarer
Postat av: Zoofie

tack för kommentaren :)



Hemlängtan? Vart är du ifrån och vart har du hamnat?^^

2009-03-25 @ 20:27:03
URL: http://metrobloggen.se/curlyzoe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0