15.12

Äntligen, idag är det lite vår här på Geilo. Det är plusgrader, solen skiner igenom molnen och jag kan höra fågel kvitter. Aldeles förnöjd är jag. Men återigen är jag sjuk. Det släpper aldrig, haft såhär sen oktober nu, jag börjar bli ganska less ! Jag vet inte om det beror på vad som hände i natt som gjorde att jag fick ungefär noll sömn. Det var ett jävla spring här i lägenheten och att Jol var borta när jag vaknade gjorde mig jävligt orolig! Men hon återfanns ganska snabbt. Inte min sömn. Hemma är det helt okej att vara öppe hela natten. För hemma finns det ingenting som heter förstevakt på bardöla. Jag var upp på jobb vid sex, la alla fat och sen gick jag hem. La mig på soffan och somnade, sov till nu ungefär. Trodde jag skulle må bättre, men icke. Hoppas det blir bättre snart, för jag orkar inte mer !


Idag tror jag att de flesta svenska bloggar kommer till och handla om melodifestivalen. Hur fel låten som vann var. Vem skulle vinna istället. Själv är man ju helt lost i allt vad sverige och melodifestivalen heter. Jag tycker det är ganska mysigt med melodifestivalen, inte själva melodifestivelen utam mer att sitta ett gäng och titta, svulla och mysa. Jag har ett jätte bra melodifestivalenminne. Vi var fjorton år, jag, Sara och Marie. Vi sitter ihop tryckta i Maries husvagn med chips, cola & såna werthes. Sara ville inte ha sin godis och ist för att slänga den så la hon den på maries ryggstöd. Klart fastnar den i maries lååånga hår och det blir ett jävla tjejskrika av. Vi fick även besök av en mycket nervös pojke vid namn Joakim. Det var Maries och Jockes första "dejt" självklart var dom för nervösa för att vara själva. Så det var ju tur att jag och Sara var med ! haha ! Älskade det året, fjorton och relativt problem fri. Sen september 2008 är Jocke och Marie förlovade. Tänk om jag och sara aldrig vart där och fixat ihop dom. Vad hade hänt då ? Vem vet ?
Vilka härliga minnen man har.


Kommentarer
Postat av: marie

hahahhaah xD gud va kul det är att tänka på gamla minnen! Jag hade glömt det där typ.. Du och sara var jätte flummiga!

2009-03-15 @ 16:20:21
URL: http://mariiechritine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0