16 just another lemontree

Idag är dödens dag. Döden jagar mig. Jag dör.
Jag ljuger, jag är inte döende. Däremot har jag halsbränna och det måste ju ungefär vara samma sak, Eller ?
Har vart ällmänt lungt på jobbet idag, jag la mina fat. Tittade på när martin skar sin senapssås 3 ggr. Oj vad mycket det var att göra. NOT !


Hörreni, i morgon är det våffeldagen hemma in da sverige. Det är ju synd att man missar den. Fast jag äter ju iaf en 5 våffler i veckan iaf. Så det gör ju inte så fasligt mycket om man tänker på att äta våfflor. Det är värre om jag skulle tänka på figuren , då ni jävlar skulle jag svälta ihjäl här uppe. Efter som all mat dryper i fett och kakerna frestar. Och våfflorna. Och chokladen. Ja det finns många saker man kan småäta i ett kök.

Till någo helt annat, hemma i sverige. Micka och Marian har förlovat sig . Det är ju lite kuligt så grattis till dom. :) Jag och V.J hade en diskution om det igår och kom fram till att ni hade gjort ett bra beslut. För ni är ju ni, och bara ni. Och en katt på det hela.:) Det är ett bra recept.

jag skulle vara intresserad av att veta vilka som läser min blogg. Så jag vet  vilka jag talar till. Så
om ni vill så kan ni fälla en comment . Eller jag som allsäktik kan ju säga att det är en order.
haha

allt för nu
over and out

Kommentarer
Postat av: Frank

Jag läser ;P

2009-03-24 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0