16.09

en scen ur kärlek på menyn utspelade sig idag på bardöla. ni vet den när hon tänder eld på sin släng med en brännare. jag tände eld på min släng fast på spisen ! haha klarade nästan alla fingrar, ödela ett och vart lite svedd på dom andra. I fortsättningen kommer jag iaf vara uppmärksam när jag ska hållar medspisen !

annars har jag haft mycke att göra idag , hör och häpna !  jag har lagat klart min remulad som jag hållt¨på med i tre dagar ! den vart jätte bra tyckte stian ( min chef ) så det var ju ett plus ikanten efter som att det var ett heltnytt recept :)
sen har jag lagt lite fat med ost och frukt. ryddat dom förbannade varorna. det är fan det värsta jag vet ! haha ! Jag ahr hackat en gildekasse med jordgubbar.. det tog sin lilla tid. Det var säkert en femton liter joerdbaer som det heter.

nu ska jag sätta mig och skriva ett mejl till jillan eftersom hon inte kan läsa min handstil så får jag mejla ist ! haha plus att jag ska rocka gamle take it on the run :)


hade

- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0