18

Söndag idag då , har en andre vakt som inte kommer bli att leka med. Mer lek i kasnke. Jobbar med morten och kenneth så jag chansar på att det kommer bli en lekstuga utan dess like ! Huahua !

Annars idag ska jag inte göra nått, var ner en sväng och handlade tankdkräm och en påse bilar som jag nu satt i mig. Jag har en liten bebismage nu. Haha. Det får man alltid när man äter för mycket på en gång! Och man lär sig ju aldrig!

Min lördagskväll var lung och sansad. Det vill säga att jag ¨låg hemma i min lägenhet och kollade på houseboxen Tj så snällt lånade ut till mig. Jag drack en kopp te och vilade. När jolinne kom hem hittade hon mig på rygg med fötterna i taket helt knäpptyst med en John Mayer låt spelandes i bakgrunden. Hon frågade om jag hade hemlängtan och sen konstaterade hon att jag smällt i mig hela chokladen och fått i mitt paket. Vi såg ett Houseavsnitts tillsammans sen somnade jag gott. I morse när jag vaknade, vaknade jag av att jag hade örontryck utan dess like. Vilken jävla smärta att vakna av kan jag säga! För er som inte vet det så ibland när jag vaknar kan jag inte resa upp huvudet för jag har en tryckvärk i örat som gör så att, jag vet inte hur jag ska förklara det, ont som fan gör det iaf ! Så jag blev liggandes till 11 sen pallra jag mig iväg på fulle. Jag åt som om det inte fanns någon morgondag.


Nu ska jag lägga mig och kasnke titta lite på tv eller upp i taket. Annars ska jag leta efter skruvar, det är ju min favorit hobby !

allt för nu
over and out

Kommentarer
Postat av: ina

Vart fan är du förnågonstans?

2009-03-22 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0