18.o1

Jag har knäppt upp knappen på byxorna och satt mig i soffan för att vila på maten. Jävlar vad jag åt på middagen idag. Först sallad och lax. Sen var det brownie, kolapaj och jordbears cheescake. Alla i relativt små bitar, men jävlar så mastigt det var ! Hahaha ! 

Idag var en vanlig dag på jobb, lungt och stress fritt iaf efter o7.3o. :)
Sara var här efter jobbet och pratade lite strunt, vi satt och pratade om hur det kommer bli och komma hem. Efter som dom åker på fredag, kul för dom :) Haha ! Senare ikväll är man bortbjuden gånger två ! Förs till Morten på film mys och sen till da playboymanison på mys. Svårt val hörre ni! Och i morgon har vi planerat in en liten avskedsfest för sarah. Vi ska först grilla på bakgården sen blir det utgång :) Hoppas vi får med oss våra norska vänner på våran lilla fest :) Ju fler dessto roligare :)

Jag kunde inte skriva ett femte inlägg igår, för jag vill ju absolut inte vara bb ! HAHA Iaf det jag skulle skriva i mitt femte inlägg igår var att jag hade besök av sarah och tj. Sen sprang Vickan fram och tillbaka som nån stucken gris. Det var kosligt med sånt fint besök :) 

allt för just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0