19 definitivt

Ja ni idag vetti fan vad som har hänt.. La lite fat, gjorde lite supplement, chillade mest. Drack kaffe, var lite busg med tj. Hetl enkelt chill. Tills jag får den dumma iden att överbevisa janolav med att jag är bättre än han på choklade ! Så jag knatade in i konditoriet knackade den lite sexfixerade och sarkastiske Timmy på axeln och bad om hjälp. Och han hjälpte mig. Det trodde jag aldrig han skulle göra, han sa ju först att jag var en dum svenska. Men sen hjälpte han mig. Och de gick sådär asså ... Timmy hade stått tre veckort i sträck med att öva på det.. Jag stod i typ 3 timmar och tvår tröttnade. Men nu vet jag iaf hur man sak göra ! Så det blir till att fortsätta i morgon :) Och om det går dåligt i morron får jag stå på måndag med ! Haha !

Idag pratde stian med mg för tredjegången på 7 veckor. Helt chockerade att människan inte pratar med med sin lärjeungar. Iaf, han kom in i konditiriet och frågade när jag ville åka hem. 9 eller 14 ? Jag svarade 9, så nu är det devinitivt BARA 19 dagar kvar tills jag ser mitt gamle Askersund igen ! Wohooooooow :)


Allt för nu

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0