fettoångest

jag hade packat väskan, går upp till gymmet för att mötas av 18 tränande män och 67 barn med badbollar i poolen. jag som var så peppad. jag var antagligen pappad för att jag såg resultatet av biggest looser på oprah. när jag ser sånt ser jag mig som ett fetto. jag vet att jag inte är ett fetto. kanske fet men inte sjukligt ! jag kände bara att det hade vart otroligt skönt och röra lite på fläskt men inte då ! ska gå tillbaka om en timma och se om det har tunnats ur lite ! för jag känner mig forfarande fet.


idag kom mitt paket. ÄNTLIGEN ! djungelvrål, ipren förkläden usb och kamerakablar så nu har jag uppdaterat lite på bilddagboken med riktiga nytagna geilo bilder :)
önskar att mamma hade skickat med mina tränings skor med.. men men .. får bli en annan gång kasnke ..


idag har jag inte uträttat något överhuvudtaget .. känns lite frustrerande men men .. i morgon är det back to work igen. det känns skönt. jag jobbar kväll nu i 5 dagar så jag har mycket tid att träna på förmiddagarna vilket är skönt för när man har förstavakt är man för trött för att träna. benen håller inte helt enkelt...


allt för idag

hade
- FRID


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0