fortfarande 19, och inte mycket klokare

wohoooooooooooooow, fick ett paket idag :) Utsidan var lika vacker som insidan med alla klistermärken osv :) Haha, fick en skiva som får mig att tänka på gamle Askersund och gamle volvo. Så ikväll kommer jag sitta i min säng och låssas att jag sitter bakomratten med eller fyllo brevis mig. Som tjatar utav bara helvete, en i örat som jag får lov att skälla på. Och lyssna på skivan som var med i paketet :) Take it on the run kommer två ggr, så det är förmodligen världen bästa skiva också. Jag vet att ni är avundsjuka, ni kan få lyssna med om nitton dagar :)

Stämningen på bardöla är en aningen trängd märkes idag. Ett nej är ett nej och allt går inte alltid som du vill. Det finns någon annan du kan vara närmaste med,jag kan vara din vän men inte nått mer, för jag har min kärlek i sverige. Och där kommer den alltid finnas.


allt för nu
over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0