GEILO 12.06

ÄTLIGEN MYSKVÄLL MED URBAN <3
myskväll med urban är ett relativt nytt moment i min vardag. de är min roomie jol som harinfört. det går ut på att svulla såmycket det bara går , kolla på jordan må illa och somna framför 2 ½ men kckan 24. dagen efter mår man illa ala bakfylla pga av allt svullande. trots alla ssideaffects så är det veckan höjdpunkt !


idag ahr vi lördag här på geilo, vi rubbar alla dagar, dagen innehållar ingen spec utöver myskväll med urban som startar 1900. kanske en tur till coperativa för jol men inget för mig. kasnke lite läsning i min bok. jag läser jonas gradell. vet inte om jag gillar mig själv för det ! men men !
jag väntar paket , fortfarande. mammas kommer förhoppningsvis idag. då kommer det djungelvrål och det vore ju bvara perfa till myskväll med urban. nun är det bara en flyttkartong med popcorn som fattas.


allt för nu

hade
- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0