GEILO 12.53

Jag skulle behöva städa. Men ens för att komma igång med städningen måste jag å över till Sarah och låna dammsugaren osv. Det är aldeles för jobbigt i mitt tillstånd. Men det blir vell såsmåning om, om en timme eller två. Jag måste iaf göra det idag. Letade efter min scarf förut och tilttade in under soffan. Men alla popcorn och chips rester som ligger där skulle  man kunna mata ett helt regemente, det låg även en smirnoffflaska och en inte helt tom colaflaska. Ta tag i ditt liv emmelie, gör något åt skiter du sitter i...


Just nu hoppas jag på att maria ligger på BB och ploppar ut en liten tjej, eller kille. För nu ahr jag inte hört av henne på ett dygn. Hon är ju fyra dagar över nu så det är bara att hoppas att det är det hon sysslar med just nu !

Mer än att städa och vänta på bebis har jag inte planerat in på min dag. Blir vell att vila,livet gör mig sliten ibland. Jag har sovit i nästan ett dyngn nu från och till i natt sov jag 11 timmar och hela gårdagen gick till sömn. Men jag är fortfarande trött. Sliten, seg. Och hungrig, jag är jämt hungrig nuför tiden. Jga undrar vad det beeror sig på ?

allt för nu

- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0