geilo 15.04

jag måste säga att jag tycker min blogg är kanonersnygg. Jag är så stolt. Önskade att det var jag som gjort det bara! haha men nej så haj på datorkoder och shit ät inte jag. Tur att jag har en vän med skillsen (alternativt mycke fritid?). Annars så tyckte hon synd om mig som hade en spn ful blogg bara ! Haha , bara hon vet svaret. Mariiechristine.blogg.se hittar ni henne :)


Ikväll är det kalas i Playboy mansion (igen?). Så det blir en kort sväng upp dit. Sarah och Jol ska nog festa emn icke jag.. För gissa vem som ar förste vakt o6.oo i morgon bitti, om inte jag ? Sätter en peng på att den där janolav kommer vara i närheten och reta mig till vansinne ! jaja, de får vi ta itur med i morgon ! 
 

Idag ( än så länge) har jag bara en sa jag hatar, och det är mina vännner håll i er. Nya facebook. Helt oföståligt, hade ju nyss fattat det gamla. Nu är jag helt nollad, IGEN.

har inget mer att fötelle er om nu, men vi hörs antagligen senare :)


hade

Kommentarer
Postat av: Marie

hahah du bad mig om att göra bloggen, tycker alla de färdiga temana är fula;P hahah jag satt och svor över nya facebook inatt, hade också precis börjat fatta den gamla

2009-03-14 @ 15:36:13
Postat av: Anonym

blev du nöjd med de där bilderna då?

2009-03-14 @ 15:36:41
Postat av: Kaosets Gudinna

Nu har jag hittat hit också! =) Kram, hoppas du har det bra!

2009-03-14 @ 21:06:33
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0