GEILO 15.o9

här skulle jag kunna skriva en kilometer text men vem i helvet läser det, jag är ju inte blondinbella !
Så jag tar det lite lungt och berättar ni små drag.

i lördags hade vi ju ett fyllo på besök, när jolinn kom hem ¨så var han inne på våran toa, helt sjukt full han var ! Efter att vi fått ut han ut lägenheten så gick vi ut på offpist, det var jätte fullt och alla sa att det var askul men jag vte inte om jag tycker det var så jävla märkvärdigt ! annars har det inte hänt allt för mycke .. jag håller på att ladda inför onsdag då ska jag spöa skiter ur torjeil på GH. jag kommer ju äga !

ne det var nog allt, en väldingt ointressant blogg
hade

- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0