geilo fredag (lördag) oo.38

tjohejsan kära svenskar !


idag har jag arbetat mitt arsle smalt känns det som. jag har slitit som ett djur ! kräftor hir musslor dit ! SKALDJURSBUFFE ! ;). på förmiddagen hade jag planerat in massor med vuxengöra såsom diskning städning och tvättvikade.. jag diskade inte mer. var så himla slö! hujeda mig. sen vid två var det bara att resa sigg ur soffläget och dra på sig arbetskläderna. idag som alla andra dagar var vi kraftigt överbemmanade. ändå känns det som man gör allt arbete helt själv ! hujedamej !

men nu när jag kom hem från jobbet har jag vart lite effektiv iaf. jag har letat jobb. jag har ju säkert jobb nu under sommaren och exr jobb till hösten men vafan. jag tar studenten nu om bara nårga dagar så jag måste ju ha ett jobb. om jag inte får mer timmar till hösten har jag skaffat mig en plan iaf. östenssons i motala, vad tror ni om den mina kära vänner ? tänkte söka när jag kommer hem. som kallskänka. det är ändå det jag gör bäst, smörgåstårtor exotiska brickor upplägg, pratar med kunder osv osv. jag är ju inte precis tillbakadragen av mig! så tänkte jag söka på maxis färskvaruavdelning också. sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska söka här på bardöla.. just nu är jag tveksam. jag trivs ju med folket och så men det känns som att det är samma sak dag ut och dag in.. så det sista aldernativet har jag inte riktigt tänkt över.

ni får gärna ge mig råd :)

som alla andra fredagr här på geilo så sitter jag hemma med tanken på jobb i morgon. jag saknar faktiskt er fyllon där hemma. hoppas ni saknar världens bästa flickchafför också, även fast jag inte sladdar så bra på flit :P :)

hade

- FRID


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0