hatar och fryser

Viktor, grattis du har smittat mig med din livsyn. Och jag måste erkänna att jag gillar det, iaf lite. Idag har jag fortsatt hatat och vara pessimist. Jag längtar till det kommer lite glädje igen för nu är hela geilo pissigt som fan.

Det är kallt, jag hatar, grannens katt är troligen död, eller jag som den pessimist tror det iaf. Jag tror att tåget är mördaren. Tåget går nämligen 20 meter bakom vårat hus. Sorry Jenny, men det är så jag tror att läget är !
Min hand är riktigt nasty brännskadad. Kenneth strödde bildligttalat salt i mina sår. Jag har tappat allt vad norska heter, helt plötsligt förstår jag bara inte. Undra om det beror på att jag hatar för mycket för att lyssna ? Det tål att tänkas på.

Så här sitter jag i mitt torp, Geilo, Norge och hatar och fryser för att citera Viktor. Jag har även inte blitt frisk sen dusterna med steptokokterna jag hade i julas. Ja livet suger helt enkelt. Och jag hatar blondinbella, jag tål henne inte. Men ändå följer jag hennes blogg. Jag är helt beroenda av denna skir läsning. För vem är egetligen intreserad av att hon ska shoppa en ny garderob idag och sen gå och ta ett spinningpass i sin nya tränings outfit. Vem brys sig, alla dom som läser kan man tro. Jag läser, men jag är inte så säker på att jag egentligen bryr mig. Om någon nån gång skulle hitta en blogg där någon olycklig människa skriver att denne ramlar och slår sig eller dyligt, tipsa mig. Jag älskar att vältra mig i andras olycka. För vem fan gillar sin egen olycka ? Man kanske skrattar åt det, emn längs där inne så är det fan inte roligt. Man kanske skrattar åt själva händelsen. Men sen är det fan inte mer kul. Och det är sanningens ord ska jag berätta.


och nu får jag höra, på svensk tv här i norge, att SEB som förövring har problem. Det är det ända jag kan tyda utav nyhetrna. För ekonominyheter är verkligen nått jag inte begriper. Likaså sport nyheter. Jag fattar inte.


Ikväll hoppas jag iaf att sarah kommer över på lite kaffe. Det skulle göra mig väldigt glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0