nej jag är inte helt okej.

Just nu är jag inte alls sugen på norge eller helvetes Geilo. Allt känns helt meningslöst och jag hatar mig själv för att jag är en sån jävla pessimist! Jag hatar pessimister, så jag hatar mig själv just nu. Jag har väldigt mycket om man sätter sig och tänker djupare på den saken. Jag hatar stora betydande saker så som krig svält och andra världsproblem. Sen hatar jag männsikor, människor som lever som parasiter hatar jag mest. Såna som inte lever sitt eget liv, utan är som svampar om andras liv. Dom hatar jag allra mest. Och det roliga är att alla runt omkring mig verkar vara såna idag. Inte alla precis just här och nu. Men i allmänhet. Jag är jävligt hatisk , och jag har inga som hels avsikter att dölja det heller, så att ni vet.

Jag kan säga en till sak som jag hatar med mig själv, som ni hemma påpekar hela tiden, som jag själv förnekar. Jag säger aldrig nej, jag flyger och far överallt för att försöka tillfredställa er. Era behov, vet ni varför ? Jag vet iaf inte varför, jag är vell nån slags självdestruktiv människa. Men jag gillar att göra er tillags, inte för att jag tror att ni inte gillar mig om jag någongång säger nej.. Jag vill bara att ni ska ha det så bra som möjligt. Jag vill att ni ska vara glada, är ni glada så är jag glad. Så är det, det måste vara så enkelt. Att jag kan lösa / hjälpa era problem gör mig glad. Och att jag inte väntar mig nått i utbyte, det är vell bara ren jävla dumhet antar jag. Jag är så dum så att jag är snäll, alla räknar med med. Att jag alltid finns där och ställer upp. Och vet ni, det kommer nog förbli så. Jag gillar det, jag gillar att vara mig själv, även fast jag hatar mig själv för att jag gör vissa saker. Men vilken tjej i min ålder hatar inte sig själv för vissa saker.

nu är det slut på mitt hatiska inlägg och jag ska återgå till mitt helvetiska Geiloliv.
Hade

- FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0