oo.58 vad vet jag ?

Om jag hade åkt till Irland istället för Gamle Norge så hade jag suttit grönklädd och firat st patricks day. Sug på den ni ! Men den chansen missade jag ju. Ist sitter jag i mitt torp på baröla och tycker livet är helt okej. Funkar för nu !


Kvällen blev händelserik. Behövde aldrig välja mellan filmysen. Hann med både mårten efter maten och senare. Eller aldeles nyss faktiskt, playboymanison. Och mitt emellan där startade jag och Jol snöbollskrig med grabsen. Helt okej att inse att jag förlorade. För jävlar så pisk vi fick. Jol fick mest spö, endast för att hon inte har någon taktik som jag har ! Haha men trots att jag kämpade hårt fick jag inse mig besegrad när jag låg med ansiktekt i snön med Tj på ryggen och bad om nåd. Vilken syn det måste ha vart hörreni ! 


Men nu blire att försöka sova och bara hoppas på att Jol är hemma när jag vaknar i morgonförmiddag :) HAHA
annars blire jag som står och ropar ; Jol , jeg gidder ikche mer ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0