östergötlands län

Jag glömde att nämna i mitt förra inlägg att jag och Hasse hade julafton i bageriet idag. Han gav mig en spritsrulle :) Gamle hasse han är för go.

kom nyss tillbaka efter en lång middag med lax och ruccola. Om det inte fanns lax och ruccola här i Norge skulle jag dragit hem för länge sen. Men tur som är finns det det. Då och då kommer det, aldeles ljuvligt smaker det.

Om tretton dagar möter Jillan upp mig på Oslo station för en roadtrip hem till mitt gamle Askersund, där jag ska stanna för evigt. Haha, nu ljög jag. Jag ska ju förmodligen flytta till hösten. Det ska bli jävligt najs. Så jag blir ett tag iaf. Och ja lovar att jag inte ska flytta långt bort. Östergötland bara och det är ju vårat nya län sååå. Ja iaf det blir ju inte långt. Och då ska jag komma hem nästan varje helg :)

nej nu var det slut på alla nyheter. För just nu vill säja, det kanske ploppar upp någe mer senare. Man vet ju aldrig me mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0