RECOVERY 13.26

idag kommer dagen ängnas åt recovery. Gårdagen var helt klart lyckad, gh med torgiel, sen drog jag och jolinne hem till vårat palats och började så smått festa, en efter en vällde dom in imlägenheten , sarah först med ett tungt hjärta att tömma, sen kom vickan och på efterslänten Olle petter & Tj. vi drog vidare till Hampus och hade en andra förfest, vidare till Backan och till sist nådde vi vårat mål ; OFFPIST ! kvällen i ära var det kareokekväll och det är ju alltid lika roligt att se folk göra bort sig. Tjejer som verkligen tror dom kan sjunga är roligast ! haha

som sagt dagen kommer att ängnas åt recovery sen till kvällen, efter middagen, blire pulkaåkning i en av skidbackarna. det kommer bli kalasers !

marie arvidsson din lilla loppa, sluta sov i badkaret. det är ju livsfarligt !! haha
sen undrade jag om du kan hjälpa mig och fixa till disignen på min blogg för den ser ju rent förjävlig ut !
det vore väldigt hjälpsamt av dig eftersom jag är helt nollad på disign ! HÖR AV DIG ILLL MIG :)


HADE

- FRID

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag är inte så duktig på det där med design heller, det jag har på min blogg klarade jag knappt av heller, var mest tur.. MEn jag kan försöka.. bara du inte har för höga krav

2009-03-12 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0