SEXSNAAAACK

GAH , nu blir jag tokig ! Haha , jag vill inget hellre än att åka hem och ha en riktigt tjejsnack. Om sex, med er där hemma. Kommer ni ihåg hur jävla roliga snack vi kunde ha ibland ? jag saknar det så mycket. Haha. Jag saknar seeex snack ! Haha ska hugga jolinne när hon kommer hem efter jobb och tracka henne med mitt sexsnack ! haha Men hon är ju också bara människa. Hon är säkert en av alla oss som gillar att prata sex. Fast tjejsnack är mer än sexsnack, bara så ni killar vet ! Haha 
Jag kom på tanken om sexsnack för att jag kollar på the Tyra Banks show. Helt okej show , idag handlar det om new yorks kvinnors sexvanor , vem vill höra om det mitt i torkan av tjejsnack man har här uppe ?
 

infallsinlägget är slut men nu vet ni hur det ligger till mina kära vänner, ovänner och älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0