18 drittsekk

Dritt ! Så kan man beskriva dagen. Allting har gått i sånkallad slowmotion, som det alltid gör när man jobbar med Martin efter som han inte är närvarande för fem öre ! Att han knuste mina chokladcigarrer gör honom inte mer omtyckt ! Jag hade jobbat med dom i två dagar. Och det är inte så jävla lätt som det ser ut ska ni ha klart för er. Jag har öven fått världens flammor i ansiket som kliar som fan. Somsagt dritt. 

Jag hör att estländarna är i grannlägenheten och städar ur efter mechel. Jag kan ju bara hoppas att dom skurar i hallen med. För det ser rent förjävligt ut där, oljefläckar och helvete ! HUA ! Jag hatar estlänska, det är nog det fulaste språk någonsin. Och dom kan ju aldrig förmå att vara tysta heller. Tjatar nästan utan att andas. Måste plugga in min take it on the run skiva, jag orkar inte höra mer ! Nu funderar jag på att sjunga med och låssas att dom inte står utanför och lyssnar. Jag ska gorma allt jag orkar. Gorma måste vara väldens bästa sätt att få folk ur vägen !


Igår var det ju söndag, det betyder ju utgång. Eller ja, för vissa. Jag hade ju förste vakt. Men jag var en sväng till Op och satt där och tjatade en stund. Sen knatade vi upp till da playboymanison, Där var det livat, och nystädat :) Pojkarna har vart så duktiga så ! Blev inte långvarig, pga av olika andledningar. Gick hem kunde inte sova , kollade lite house, somnade vid tre. Upp sex för att gå på jobb. Livat värre.


älskarochsaknar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0