20 (25)

en dag med gläde och sorg

Sarah lämnade mig idag för ett bättre liv på andra sidan gränsen
vi ses i ditt pennybrige

Hello, idag var jag uppe med tuppen för att kunna ta ett värdigt farväl av Sarah och äta frullen. Den var som vanligt utsökt. Macka med ost och parika, en kopp smalöst kavie :) Men jag fick iaf äta en sista måltid med Sarah, det var naaaaajs!


Igår kväll vart vi bjudna på picknick in da playboy manison. Så vi packa ihop lite smått och gott och knatade upp dit. Käkade lite mackor och fruksallad och drack en två många koppar te. Spelade lite kort och sådär ! Det var härligt att se en annan sida av dom. Annars har man ju bara sett fest och ett stökigt hus. Men igår hade dom städat, jag blev helt lycklig ! HAHA ! Lycklig för att dom inte bor i ett råttbo längre !


Till något helt annat mina vänner. Jag har fått hem resedatum wohooooooooooow ! 9 eller 14 april är mina daum. SUGPÅ DEN NI! Aldeles snart är jag hemma och kan styra upp det Askersund som så sakta men säkert fallit ihop ! Det kommer bli såjävla najs och se mitt gamla Askersund igen ! Helt lycklig är jag. NU kan inte en Janolavs fula flin förstöra mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0