090519

Bloggar från J dator. Ja, jag är här redo att få mitt hjätra utslitet trampat och eventuellt fimpat på.
Nej det var den känslar jag satte mig i bilen med, men inga hårda ord inga skamliga förslag igenting sårande.
Bara en kopp kaffe och prat. Ingen framtid ingen dåtid bara prat.
Inga beslut är fattade
vi bara är
han med henne
jag med någon annan
men som du sa, vi känner varandra för nära för att kunna bryta helt. Men vi är såpass diciplinerade att vi kan hålla oss ifrån varandra utanför vänskapen. Eller vad man nu säger.
Och man ämnar inte en bästa vän. Som jag tänkte, jag skäms över hur egoistiska mina tankar angående dig har varit. Skäms.


Senare idag ska jag duka inför begravningen i morgon sen ska jag åka in och jobba lite exra. Skönt att man är så uppskattad på jobbet! Känns underbart att åka dit , när man vet att folk gillar att man kommer dit. Att det arbete man lägger ner gör andra människor glada. Det är en underbar känsla. Underbar Underbart.
det är nog dagens ord.

Var även inne och tog sänkan i morse och den ligger kvar så samma höga, det är ju mindre bra. Men just nu mår jag ju bra så det är ju underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0