Fredag 090529

Klarade av att lunga ner mig såpass att jag somnade relativt tidigt igår.
Skippade skolan idag, late fan. Men jag pallar inte springa där hele dagen sen stressa till jobbet. Inte idag med. 
Så jag sket i det , omoget som fan  jag vet. Men jag bryr mig inte riktigt längre. 


I helgen är den fasade trettiofyratimmars helgen. Jag jobbar trettiofyra timmar under tredagars tid. Jag har gjort det förr, men det sliter. Kaffe och en gobit då och då håller humöret uppe. :) 
Men jobba ska jag inte göra försen klockan fyra, så innan dess har jag planerat att hinna med att städa rummet , damsuga och törka och sådär. Byta sägkläder och dricka lite kaffe. Eventuellt laga lite mat. Får se med det sistnämda, kanske tar lite dagens på jobbet ist ? Det är så praktitskt :) 

Ska även försöka få tag på marie och höra om hon kan hjälpa mig med disignen här på bloggen, för den ser ju för trälig ut !
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hajsan.

Jag vill bara tipsa om att jag har en foto tävling just nu på min blogg. http://saandraj.webblogg.se/2009/may/foto-tavling-1.html Det kanske är något för dig ? Kram

2009-05-29 @ 12:08:33
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0