Fredagnatt

Vad sällan jag bloggar nuför tiden ! Men ni överlever nog :)

Idag har jag vart i nydalen och glutta tv och chillat och kollat på sötnos. Haha, bara kolla gör en varn i hjärtat ! :) '
Igårkväll efter skolan drog jag och jobbade kvällsskiftet med perra. 110 hungriga folksams människor ville ha mat och alkohol. Och det fick dom , det blev livat värre och jag trodde aldrig att dom skulle ge sig ! Hehe


Veckan i övrigt har vart lite mysko. Hel mysko faktiskt. Jag tycker att det är så jävla synd att folk inte fattar bättre, nu har jag tröttnat. Jag har fanimej tröttnat på att alltid. Jag menar alltid, spelar ingen roll i vilken situation, jag har alltid ställt upp. jag har alltid vart den som hört av mig. Jag pallar inte dra en vänskap framåt utan hjälp så därför gjorde jag som jag gjorde. Ni tycker säkert att jag ör dum i huvet nu men jag är hellre utan vänner än är vän med er. Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0