J,

Nu har jag bestämt mig för framtiden.
Det finns ingen andledning att leva i det förflutna. Därför väljer jag att lämna dig bakom mig J.
Alla vet att du är starkast av alla. Så du klarar dig trots att de senaste månaderna har varit annorlunda och traumatiska. Men mig förlorar du inte, du hade redan lämnat mig. Nu lämnar jag också, så det lilla jag höll kvar i är nu förevigt borta.

Men vi kan ju alltid vara vänner kanske försöka på nytt i framtiden. Men inte förrens då. Du var mitt allt, jag måste bygga upp en ny grund igen. Vi ses i framtiden.

Det hr är dom sista orden jag någonsin kommer nämna om dig i min blogg, så kära läsare ni kan fortsätta läsa om ni tyckte dendär delen sög. Men vissa saker måste man bara säga. Tyvärr.



---

Ligger i säger och glor på hells kitchen, borde egentligen läsa lite i nån bok eller på nåt papper. Bilda mig lite. Men jag tror inte jag orkar. Inte idag iaf.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg. =)

2009-05-13 @ 14:28:09
URL: http://metrobloggen.se/hammarstrom
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

2009-05-13 @ 14:30:07
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0