måndags kväll och sådär mysigt förvirrad

har precis skrivit klart min bok analys om johanna tydells det fattas en tärning. Längesen jag pluggade och skrev seriöst så lång tid. En och en halv timme tog det att skriva skiten sen ett tag och redigera. Tid som gått förlorad ut mitt dyrbara liv. Jag har ju inte många timmar kvar att spela på. Tror jag. Kommer nog dö ung.
Men nu är iaf kiten klart och jag kan andas igen. För denhär uppgiften har nämligen legat och tryckt å mitt bröst jätte hårt  och jättelänge! Det är skönt att se en tydlig förändring hos sig själv.


Helgen det 23 är jagtrippelbokad. Jag vet int hur jag ska gör längre. Jag kan fan inte dela på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0