N N N N NOOORGE

Norge vann igår , kan glatt kalla mig stolt svorsk för en gångs skull :) ¨




Jobbet blev hårt igår, utskick bröllop och trerätters alla skulle ha olika och alla vara på helt olika platser !
Men Lillen ( rikard) klarade oss helskinnade och mot slutet kändes det tilloch med bra att vara oss. Vi är figthers klart vi fixar klart vi kan. Barnsligheteten har jag kvar :P : )


I fredags var jag ner och hälsade på allas våran henrik i gruvan och chillade lite. Som vanligt at henkas place är det folk jag har svåra problem med, så jag blev inte långvarig. Men det var skönt att iaf kunna prata med någon från den "gamla" vänskapskretsen jag hade innan jag flyttade till Norge.
Skönt att man inte är död i allas ögon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha! jag med! ^^ stolt svensk-norsk! (fast jag gillade inte låten...) :)

2009-05-26 @ 15:13:50
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0