remember when

Jag kom till insikt idag om en sak om en person om en du. Det är inte värt det. Tyvärr krävdes det käftsmällar, slag under bältet och syra i ögonen för att jag skulle förstå. Det var så jag kände , när jag såg dig men HENNE. Jag har valt att kalla henne den lilla. Mörkt hår och stora tuttar.Ville du inte ha förändring?
(sluta emmelie, vi har lämnat honom.)



I övrigt idag har jag jobbat och sådär, det vanliga. Måste se framtideb, måste få lite flyt.
För alla som hört rykten om att jag skulle ha fått jobb i skottland så är det sant.
Jag har tackat nej. Jag är rädd, var mitt svar. Det är inte hela sanningen, jag är inte bara rädd jag är feg också.
Så jag lutar mig tillbaka litar på att nån på mitt jobb dör så jag kan ta dennes tjänst. Hoppas på det känns ju inge märkigt ? Nej då !
Men jag måste hoppas, jag klarar inte av att vara sysslolös.
Det kommer sluta i massmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0