sömnlösa nätter

Nu sitter jag här igen. Borde sova, har inte sovit ordentligt sen K gick bort. har tänkt mycket på detdär. Det har vart mycet död senaaste månaderna. Att jag var i Norge när allt hände och att jag inte kunde göra nått därifrån gnager lite i mitt huvud. men vad kunde jag egentligen ha gjort ? Ingenting, man kan inte förhindra döden. Inte under några omständigheter. Tre underbara människor ur mitt förlorade jag inom loppet av en månad. Ibland undrar jag vad jag gjorde fel.
Vet att egentligen är det inte mitt fel, inte ens jag Emmelie problemlösaren kan hindra döden.
Jag har för att tränga bort dethär, slippa tänka, jobbat vädigt mycket och stängt av vänner och familj. Allt det jag har kvar hade jag inte ens vett att ta hand om ?
Man prioriterar väldigt märkligt under vissa omständig heter.


Har räknat ut att jag har jobbat lite över hundra timmar denhär månaden plut gått i skolan. Skolan har jag vell inte skött det bästa jag kunnat, men dom måste förstå att jag har haft annat att tänka på. fast skolan är viktig den med, Men jag är bara arton år, jag gör inte alla rätta val här i livet.. Det är bara att accepetera. Punkt slut.


Nu har jag vart trött konstant i säkert en två tid, ändå får jag ingen ro att sova. Är det någon som har förslag på hur man somnar lättare. Jag tycker jag har prövat alla möjliga avslappnings övningar och tilloch med försökt trötta ut mig själv med att springa på kvällarna. Tips på ro ?
jag bedjar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0