Söndag.

Borde egentligen sova. men måste vända tillbaka på dyngnet igen.


Senaste veckan har vart förjävla hård. Massa jobb massa annat som bara måse göras. Tyvärr. Borde egentligen lägga mig och somna, vakna upp när allt är över igen!.

Sunne igår då. det var inte så märkvärdigt det tycker jag inte! Så som L har pratat om det lät det som om vi skulle åka till himlen på besök. Men men, jag körde både dit och hem. Dit gick jätte bra, vi tvär rocka och hade god tid på oss så vi stanna säkert en 12 gånger på vägen eller någe! Hehe ! Men väl däruppe var det bara en enda lång kväll av kurragömma kändes det som. Hade nämligen en bil efeter mig ( ingen polisbil :P) han skulle promt ha med mig och göra. Jag klarade mig undan helskinnad utan bestående men.

På vägen hem var det som att någon hade slagit till mig i huvudet. Antar att det bara var tröttheten efter veckan som slog till. Jag körde på diverse djur och det var tårar all over the place. Fy fan säger jag bara. Jag har sametsångest idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0