-

Jag vill bara ha dig,
för jag har inget annat för mig.
Jag vill bara ha dig,
just för att jag kan.

Jag vill bara ha dig,
för jag lever ensam just nu,
jag vill bara ha dig,
i mina ögon är du en man.


I det enklaste måttet mätt,
så är jag extremt lat,
för du vet allt om mig,
och jag behöver inte börja om på nytt.

I det enklaste laget,
kan jag få dig dit jag vill,
även om jag inte vill manipulera dig,
så kan jag få mitt sår sytt.

Att höra om att du har andra kvinnor,
att du har delat din kropp med andra,
känns bara otroligt märkligt,
att den inte tillhör mig mera. 
Jag har nog extremt svårt för att förstå,
att den tillhör allmänheten, för alla, för flera.
Egentligen vill jag inte ha dig,
du vill inte ha mig.

Men ibland är timmarna så långa på dagarna,
och våra namn finns i våra telefoner,
så vi hörs av ändå.
Synd att det ska vara så...
det kan bli ensamt, det kan bli sjukt,
gå vidare någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0