-

Hej hopp i strömstad !



Jobbet går bra, bilen går bra och jag är allergisk mot katter.
öpptäckte det nyss när Jennifer var här med sina superasasmå kattbebisar på fyra veckor. Funderade starkt på att ta över en när dom är tillräckligt gamla. Sen tänkte jag efter.. Jag kan nog inte ta hand om en katt, jag tar ju knappt hand om mig själv. jag är ju aldrig hemma och glömmer bort och äta ungefär varranan dag. Skulle säker glömma mata den stackars bebisen.. Och sen hur trevligt är det för en litte katt och bo i en lägenhet högst upp utan balkong och kärlek ? Inte ens jag trivs ju ! Hahaha !



Igår vart det visst att slinga håret igen, lite mer blonda slingor och röda. Elin som andväder mig som försökskanin gjorde en röd jätte frän effekt som hon kallar det vid ena örat. Asabra blev det :) Det är ju bara hår tänker jag, det försvinnerju :P
Sen på kvällen var vi ner till Vadstena och kollade lite på raggarbilarna och satt och tog det lungt mest :) Jätte trevligkväll :9


I helgen ska vi leva för att dricka öl och lukta motorojla :) det kommer nog bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0