- vi vet hur det känns.

Har härlig söndagkvälls ångenst. Spenderat halva dagen i sängen och resten i ryggläge på soffan. Jag är så sjukt trött och fått värk i örat, eller jag har haft det sen i fredags kväll men nu är det illa ! Haha får vell se i morgon bitta om det var värkit hål :(



Helgen var superkul förutom att det regna och var svinkallt och att bilen sluta ladda och greja för mig mitt i natten :0 Men av någon konstig moderlig instink visste jag att man skulle ge sig ut och gasa så han laddade upp igen! Haha

Fredagen var också helt okej , men ska man åka cab ska det vara strålande sol och värme. men skam den som ger sig :) man lär sig nått nytt varje dag :)



Och i morgon börjar den långa nedräkningen sen får vi liksom se hur det blir med allt.
men jag är hellre fallen är ensam på toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0