Det finns massor av mig , att älska

Hej hopp , blev ett tiotimmars pass på norrberga  idag. JIPPIE verkligen jätteroligt. HAHA jaja överlevde ju dagen iaf :)



I morgon blire stranden med erika sadra och ALLA barnen :) Ska fixa lite jycjlingsallad till oss snart vi kan käka där nerre :)
Men först i morgon bitti blire upp och tvätta två veckors tvätt kl 7. jaja .. inte lika kul kasnke ..

Och på fredag mina kära vänner lämmnar jag länet och drar femtom mil norrut. Inte till västerås som många tror. Det blir filipstad och besiktiga robins  bil. Hm, hur ska detta gå undrar jag ?


Hittar jag dit , filipstad är ju inte så svårt att hitta men själva bilprovningen liksom ? WTF ??? Och om vi får körförbud på plats , vafan gör vi då ? dör lite skulle jag gissa på iaf ! Haha




Bild från när jag petra och jennie var nere i Harge och bade härom dagen :)



det finns massa av mig att älska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0