FET DISS TILL INA :P

Hej hej hallå ja.


Dagen började ju kalas bra här hemma jag vaknade i tid för en gångs skull och tog det lite lungt. Sen åkte jag ner till jobbet och höll på att döda ett stackars rådjur ! Men jag han väja i tid WOOHOOO




Jag kom fram till jobbet och började göra lite sallader , sen kom alla vaktmästarna och åt frukost eftersom det bara är jag och norrberga som har öppet ! Sen började maten.
Och här nedanför förjer ett kollage om resten av dagen. Haha !

jag


+
det härligt ljummna vattenbadet skvimpade över rakt på min stackars höger hand. Ajaj skrek jag tyst för mig själv för jag visste ju att ingen skulle höra mig. Börjar leta efter burn som jag så rart och snällt bad min högt älskade kollega att ta hem eftersom jag andvände upp det sista när jag brände mig där sist. men eftersom Ina verka ha något sorts döljt hat emot mig så hade hon ju inte gjort det. Tack så myckeet kära kollega !


Fick tag på fadern som kom med lite brännskade kollijox och gjode dethär fina på mig :)
Jag sparade även två förpackningar som han tog med för framtida bruk. Jag vet att dom kommer gå åt.

=





haha det är ju min vanliga tur som hänger i :) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0