Im on a mission from the ghetto

Onsdag . Dag tre.


Jobbade fram riktigt fina köttfärslimpor på jobbet idag. Serverade dom med potatis pulversås och lingon. Couscoussallad. Couscous sallad var minst sagt inte uppskattad. Dom tittade på den som om det vore myrägg, förlåt för min tanke på variation. Men allt kan ju inte gå hem hos dom.
Gjorde även vaktmästarna på ypperligt bra humör i morse när jag bjöd på vaniljyouhurt till frukost. ( Jag sa aldrig att den gick ut idag heller, dom åt och var glada. Och nästa vecka skulle dom komma minst tre gånger. Ingen är gladare än jag för sällskap )



Sen åkte jag in till stan och hämtade varor dom glömt & skicka från norrberga. Sen ut till hammar och hämta gänget sen drog vi till marieberg och kikade lite. Jag var ju mest ute efter nya liggarboots tills vi ska åka till mariestad. Men ist kom jag hen med ett par gladiatorskor & en gul kofta. koftan kostade bara 49 kr så jag tänkte att den kan jag ju alltid ha till någe. Skorna köpte jag nog mest för att köpa skor.. haha


men nu blire duschen och sen sängen. Ny dag och nya tag i morgon!


Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0