Jag ber så hemskt mycket om ursäkt !

Tisdag är det idag , altså dag två.Allt har gått enligt planerna. Och jag är redan trött. Haha


Efter jobbet åkte jag och hämta per så fixa vi detdär med motala grejen, så nu är det problemet ur världen. Nu är det bara och vänta på papprena om utredning :/ Men men , man får ta det som en man och gjort är gjort liksom !

Sen åke jag till Elin och fika sen hem och vila göttans såå :) Sen en vända till grillen sen hem och nu vilar jag lite mera :) Snart film & sängen :9



Eftersom Ina inte uppskattade min diss verkar det som så ber jag vell om ursäkt då .. :P



Godnatt

Kommentarer
Postat av: ina

Tycker om dej me ;) Dissen va bra

2010-07-27 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0