keep on running

Jihu idag har jag hämtat ut mitt paket på masens. Öppnade och blev lite kluven och undrade vadfan jag hade köpt. Haha. Två strandklänningar , varav en jag inte riktigt vet hur den fungerar, det var snören  hit och snören dit. Med efter lite hjälp så fick jag på mig den med och den var ju inte så tokig !
Såg även att jag beställt jeans, vem fan köper jeans mitt i sommaren ? Tydligen jag ! Dom passade iaf ganska bra , lite långa och lite glappa i midjan men inget som inte går att lösa :) Och dom kommer säkert till nytta när hösten faller på om några veckor!

Det jag väntat mest på var ju bikiniBHn. Och den passa och var korallfärgad. Korall gör att man ser brun ut , man kan ju nästan tro att jag hade tänkt till lite där !




Ska snart hoppa in i duschen och vara sådär långsam på att göra mig iording som bara jag kan. Sen in till stan och möta Elin , sen tror jag vi skulle ner till hennes salong och fixa oss ihop. Hur awsome är inte det ? En hel salong och " leva rövare " i !
Sen senare skulle vi möta upp lite andra tjejer och dra på horpartyt ( moulin rouge ) på En trappa upp! 
Och det kommer säkert bli askul där :) Haha , jag hoppas på det iaf. 


Det blidde någe hejkon med texten och jag är ju inget snille så jag kan juu inte ändra tillbaka. Lev med det mina vänner och ha en fortsatt trevligt dag 


PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0