puss&kram





I jakten på lycka dricker jag modifast. Inte min grej vill ha mat nu.
Hellre "fet" och lycklig en lever på dethär jävla shaket som smakar rabies och havre och har en konsistens som är utan denna värd.
Skippar det , kokar lite makaroner och tycker jag duger som jag är.



Städa som besatt här hemma förut, men i vanlig ordning var det nått som kom emellan. Idag var det skivsamligen jag knölat in i garderoben.
Så nu sitter jag och lyssnarpå winnerbäck. Hmm sen blir det mix - 05. Undra vadfan man lyssna på då ..
Återstår att see ..




Favvolåt just nu är iafVi vet hur det känns - toppen, estet och huber. Kanonlåt.






Kommentarer
Postat av: ME

Oj vad man kan ha olika smakupplevelse! :) Själv tycker jag det är hur gott som helst (inte hallon, och vaniljen har jag gärna kaffe i). Men så har jag allt i en iskall kyl och dricker det med sugrör. Kanske ngt att testa?

Lycka till!

2010-07-10 @ 12:52:23
URL: http://hemimetabol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0